Forums
| Low Budget Chopper Build Forum :: Forums :: Chopper Techniek :: Projecten |
|
<< Previous thread | Next thread >> |
| CB750 K2 Project | ||
| Ga naar pagina << | |
|
Moderators: denn, Tom Tailor, kustombart, Pepe, Metalshaper
|
| Author | Post | ||
| geewiz |
| ||
![]() Registered Member #34 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 17:45:55Woonplaats: elst aan de rijn Posts: 5936 | Klik hier bedoel je dit? lijkt een beetje op die zwarte ronde kastjes die je tussen je bobine en bougie kan plaatsen. er was een gast in de jaren 90 die altijd op de oldtimer beurzen stond met een display. zonder kleine vonk, met grote vonk. ik weet alleen niet of die dingen hielpen tegen het inbranden van puntjes. veder zocht ik via google naar ignition amplifier en kwam een heleboel info tegen. ik had ze wel eens eerder gezien maar niet goed bestudeerd. ik was niet op de hoogte dat het samen werkte met puntjes. weer wat geleerd. thanks! xs 650 x3, xs 400, xs 1100 zijspan, xj 700, ford f100 67, 2cv6, suzuki samuria abandon all hoop ye who enter my toilet | ||
| Back to top | | ||
| geewiz |
| ||
![]() Registered Member #34 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 17:45:55Woonplaats: elst aan de rijn Posts: 5936 | geewiz schreef ... Klik hier bedoel je dit? lijkt een beetje op die zwarte ronde kastjes die je tussen je bobine en bougie kan plaatsen. er was een gast in de jaren 90 die altijd op de oldtimer beurzen stond met een display. zonder kleine vonk, met grote vonk. ik weet alleen niet of die dingen hielpen tegen het inbranden van puntjes. veder zocht ik via google naar ignition amplifier en kwam een heleboel info tegen. ik had ze wel eens eerder gezien maar niet goed bestudeerd. ik was niet op de hoogte dat het samen werkte met puntjes. weer wat geleerd. thanks! edit: die dingen kosten ook niet veel. in engeland +/- 10 pond xs 650 x3, xs 400, xs 1100 zijspan, xj 700, ford f100 67, 2cv6, suzuki samuria abandon all hoop ye who enter my toilet | ||
| Back to top | | ||
| Plaag |
| ||
Het Grobbekuiken![]() Registered Member #187 Joined: vrijdag 22 augustus 2008 - 19:35:08Posts: 1118 | dit komt gewoon ipv je condensator. Die prijs is ongeveer gelijk aan wat die velleman kit kost geloof ik. KvdB | ||
| Back to top | | ||
| MIOB |
| ||
![]() Registered Member #156 Joined: zaterdag 21 juni 2008 - 11:04:42Woonplaats: Utrecht Posts: 2269 | Ik kijk wel wat ik op vehikel kan vinden volgende week. Daarna gaat het project een aantal weken logeren bij mijn schoonouders samen met de BMW omdat ik weg moet voor de studie. | ||
| Back to top |
| ||
| Knapestaart |
| ||
knapestaart![]() ![]() Registered Member #350 Joined: zondag 27 december 2009 - 16:37:38Woonplaats: Zaandijk Posts: 388 | Met een heel simpele ombouw kun je je contactpunten een lagere stroom laten schakelen, maar transistors schakelen toch efficiënter en sneller, beter en zuiniger dus ;) Hardtail GS750 | ||
| Back to top |
| ||
| Ga naar pagina << | |