Forums
| Low Budget Chopper Build Forum :: Forums :: Chopper Handel :: Gezocht |
|
<< Previous thread | Next thread >> |
| Nieuw project gezocht | ||
| Ga naar pagina << | |
|
Moderators: denn, Tom Tailor, kustombart, Pepe, Metalshaper
|
| Author | Post | ||
| Davedeboer |
| ||
davedeboer![]() Registered Member #349 Joined: zaterdag 26 december 2009 - 10:13:16Woonplaats: Veenendaal Posts: 1081 | ok, succes! en anders eerst even naar Heerlen om de aanhanger op te halen! ;) Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle. | ||
| Back to top | | ||
| MIOB |
| ||
![]() Registered Member #156 Joined: zaterdag 21 juni 2008 - 11:04:42Woonplaats: Utrecht Posts: 2269 | pfff, ik moet nu al he-le-maal naar Geldrop. IN een Ford die de 1 op 10 niet haalt (1.1 liter met de aerodynamica van ene flatgebouw). Ik hoop dat de viaducten niet te steil zijn ;) | ||
| Back to top |
| ||
| Davedeboer |
| ||
davedeboer![]() Registered Member #349 Joined: zaterdag 26 december 2009 - 10:13:16Woonplaats: Veenendaal Posts: 1081 | je mag mn jeep wel lenen... 1 op 7... Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle. | ||
| Back to top | | ||
| the-painter |
| ||
![]() Registered Member #223 Joined: donderdag 27 november 2008 - 17:08:58Woonplaats: heerlen Posts: 871 | ik heb effe voor je gekeken, maar kwam niet verder dan een chrome zijkapje van de ontsteking .... | ||
| Back to top | | ||
| MIOB |
| ||
![]() Registered Member #156 Joined: zaterdag 21 juni 2008 - 11:04:42Woonplaats: Utrecht Posts: 2269 | Die zou ik dan graag van je willen overnemen. Het ging allemala maar net in de auto, met het achterwiel helemaal naar voren in de achterbrug kon de deur nèt dicht. CORE_LAN17 CORE_LAN17 Maar hij stata nu in de achtertuin en ik heb er een aantal rondjes omheen gemaakt. Ik had verwacht vanalles tegen te komen wat me niet aan zou staan omdat je altijd dingen mist bij de aankoopcheck, maar ik kom eigenlijk alleen maar dingen tegen die ik niet gezien had, maar me juist wel aan staan. Het frame is hartstikke netjes bijvoorbeld, blok ook als ik een hele slchte laklaag verwijder. Wielen zijn ook netjes (spaken heel licht geroest, velgen helemaal 100%. Nu kan de beginnen dus :D | ||
| Back to top |
| ||
| the-painter |
| ||
![]() Registered Member #223 Joined: donderdag 27 november 2008 - 17:08:58Woonplaats: heerlen Posts: 871 | voor het kapje hoef ik niks, komt wel goed. onderblok van die jaren was normaal ook niet zwart, dus zal wel zelf gedaan zijn, als je het makkelijk kunt verwijderen, heb je geluk. Heel mischien heb ik ook nog de tankemblemen voor je, maar dan moet ik echt goed gaan zoeken. | ||
| Back to top | | ||
| kawapa |
| ||
![]() Registered Member #4 Joined: maandag 12 mei 2008 - 23:13:18Woonplaats: schoonhoven Posts: 1208 | ziet er voorlopig netjes uit hoor Gebouw het uzelf... Nil Novi Sub Sole | ||
| Back to top | | ||
| Ga naar pagina << | |