Forums
| Low Budget Chopper Build Forum :: Forums :: Chopper Techniek :: Enginework |
|
<< Previous thread | Next thread >> |
| XV920 loopt niet goed | ||
| Ga naar pagina << | |
|
Moderators: denn, Tom Tailor, kustombart, Pepe, Metalshaper
|
| Author | Post | ||
| Willempie |
| ||
![]() Registered Member #285 Joined: woensdag 03 juni 2009 - 20:09:41Woonplaats: Beverwijk Posts: 175 | ik ga na me vakantie ff een dagje touren en als ie tna die dag nogheb dan ga ik ff zoeken | ||
| Back to top | | ||
| Plaag |
| ||
Het Grobbekuiken![]() Registered Member #187 Joined: vrijdag 22 augustus 2008 - 19:35:08Posts: 1118 | geewiz schreef ... hmmm dan ga ik toch maar voor de zekerheid ff een dagje rijden voor dat ik het blok er onnodig uit haal. Kijk eerst eens goed naar je olie, als het echt erg is ga je mayonaise maken als je er mee gaat rijden. Beter eerst verse olie erin gooien. KvdB | ||
| Back to top | | ||
| geewiz |
| ||
![]() Registered Member #34 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 17:45:55Woonplaats: elst aan de rijn Posts: 5920 | yep, das idd better. xs 650 x3, xs 400, xs 1100 zijspan, xj 700, ford f100 67, 2cv6, suzuki samuria abandon all hoop ye who enter my toilet | ||
| Back to top | | ||
| jimmy1978 |
| ||
![]() Registered Member #440 Joined: dinsdag 17 augustus 2010 - 11:23:27Posts: 3 | de mijne liep ook verrot met de originele carbs na het synchroniseren liep ie een poosje goed maar toen begon het gedonder weer heb de originele carbs eraf gegooid en een setje mikuni's erop gezet en loopt weer super (liep super nu me startmotor (bekende virago kwaal) naar de klote) wordt weer aan gewerkt Fly with the eagle, or scratch with the chicken!!!! | ||
| Back to top | | ||
| Ga naar pagina << | |