Forums

Low Budget Chopper Build Forum :: Forums :: Chopper Talk :: Evenementen

<< Previous thread | Next thread >>
Chopperstyle's - Bug's Inn 2K10 -
Ga naar pagina   <<      
Moderators: denn, Tom Tailor, kustombart, Pepe, Metalshaper
Author Post
geewiz
maandag 22 maart 2010 - 09:28:16

Registered Member #34
Davedeboer schreef ...

ja echt mooi feessie! jammer dat ik snel weg moest...

ja! ik kijk rond om je ff aantespreken en weg was die?
volgende keer beter.

xs 650 x3, xs 400, xs 1100 zijspan, xj 700, ford f100 67, 2cv6, suzuki samuria

abandon all hoop ye who enter my toilet
Back to top
Davedeboer
maandag 22 maart 2010 - 12:38:08
davedeboer

Registered Member #349
ja ik we moeten snel ff een biertje doen! wonen toch om de hoek. :)

Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.
Back to top
Co'tje
maandag 22 maart 2010 - 12:55:50

Registered Member #30
Tom Tailor schreef ...

@Arco: je kan beter constant dronken zijn...

dat is eigenlijk wel het beste wat er is ja..

ARco

Don't take life too serious, you'll never get out of alive
Gebouw het uzelf...
Proud member of the NCS Crew.
Back to top
Bugeater
maandag 22 maart 2010 - 15:40:44

Registered Member #48
Mooi dat iedereen het naar z'n zin heeft gehad; ik iig ook. Blijft toch altijd leuk, iedereen irl te spreken. Hoogtepunt was voor mij natuurlijk ook de speech van Harm ('k zal vanavond de tekst wel even posten). 't Heeft wat overreding gekost (volgens Harm waren er te weinig HD rijders om de diepere betekenis van het échte choppergevoel over te brengen), maar hij zag het ook meer als missiewerk. Jammer dat'ie niet kon blijven, ik heb menig feestje met Harm meegemaakt, en als'ie een keer los komt..... wát een verhalen!
Ik zal vanavond ook nog even wat foto's plaatsen (heb er niet teveel, maar wel een paar scherpe van Harm). Ook zijn er nog wat stikkers 'over'. Dus voor Brabo-sectie: als je tekort komt om je US-bak mee te plamuren voor de verkoop....
Verder kunnen we dit natuurlijk vaker doen, 1 keer per jaar in het voor/naseizoen ofzo, geen probleem. Als het wat mooier weer is, lijkt me een buitentreffentje met tentjes ook niet verkeerd, Huissen was ook top! En anders in de tuin van een niet nader te noemen lid, met zwembad. En anders heb ik ook nog wel een alternatief hier ergens in de buurt; geinige boerderij waarvan we het weiland kunnen gebruiken.
Nogmaals bedankt voor de opkomst en de topavond.

I don't know shit, but I reconize shit when I see it.
Klik hier
Back to top
chopadilic
maandag 22 maart 2010 - 21:14:07

Registered Member #41
tuurlijk een keer met t tentje is ook weer leuk.

nie zeike, mar rije

Klik hier
Back to top
Bugeater
maandag 22 maart 2010 - 22:49:53

Registered Member #48
De piccies: Klik hier

De tekst van de onvergetelijke speech van Harm:

Brothers,

Allereerst moet ik jullie een ruig verhaal vertellen. Vorig jaar waren mijn maat Bugseater en ik op een trip met HOG the Enemies van Meppel naar Hoogeveen. Het was in juli en het weer behoorlijk warm. Op de terugweg begon het te regenen. En.... we reden gewoon door!!!!
Dit vertel ik om te laten zien met wie jullie te maken hebben.
Ik rij al zo'n 2 jaar motor en het is mijn lust en mijn leven. Ik rij motor, droom motor, eet motor, poets motor en ben motor. Zeg maar, het is een verlengstuk van mij. Als ik toestemming krijg van mijn vrouw spring ik op de motor en rij naar mijn maten. Samen zetten we dan de boel op stelten bij andere clubs en we hebben al een aardige reputatie opgebouwd.
Soms, als ik een dolle bui heb, trek ik al m'n stoere kleren aan, spring op de fiets, en ga naar de stad. Alleen al die blikken van de burgers.... de angst die ik dan zie... het ontzag en vooral het respect wat ik tegenkom... dat ze denken.... daar loopt een echte biker, en niet zo'n namaak.
Want die zijn er ook genoeg. Die alleen op zondag rijden, een dure lening nemen om een Harley te kopen, terwijl je op een Volcan of Sgadow net zoveel respect afdwingt, leren jassen met patches dragen die niets voorstellen en doen alsof ze lid zijn van een stoere club. Maar ik niet! Ik heb m'n patches eerlijk gekocht en dat kunnen niet veel brothers zeggen.
Anyway, als er nog mensen zijn die deze levenswijze willen leren kennen, moeten ze mij maar even aanspreken en gaan we even samen boven apart zitten, en zal ik hier meer over vertellen.
Nu wil ik jullie veel plezier wensen... maar... denk om de buren. Respect!!

Ik was blij dat ik erbij was, dit is namelijk Harm op z'n best; hij maakt van z'n hart geen moordkuil, deelt alles met anderen én geeft je nog een levensles mee. Topgozert!

I don't know shit, but I reconize shit when I see it.
Klik hier
Back to top
Saks
maandag 22 maart 2010 - 23:02:51

Registered Member #230
geewiz schreef ...

hmmmm, tja, wat zat er in die worsten?!?!
aan de eind van de avond zat ik nog zelfs aan de cola?
maar ik mag niet ontkennen dat ik ralf had gesproken.....

ik denk dat het met die cola misging G. ik heb dat spul niet aangeraakt en nergens last van gehad

if it doesn't work, hit it with a bigger

Back to top
Ga naar pagina   <<       

Jump:     Back to top

Syndicate this thread: rss 0.92 Syndicate this thread: rss 2.0 Syndicate this thread: RDF