Forums
| Low Budget Chopper Build Forum :: Forums :: Paintworks :: Spreekt voor zichzelf |
|
<< Previous thread | Next thread >> |
| Cursus paint preparation | ||
| Ga naar pagina << | |
|
Moderators: denn, Tom Tailor, kustombart, Pepe, Metalshaper
|
| Author | Post | ||
| Ortwin |
| ||
backyard-mechanic.blogspot.com![]() Registered Member #317 Joined: zaterdag 03 oktober 2009 - 21:46:18Woonplaats: Mill, NB Posts: 1689 | Vandaag weer bij de meester geweest. lekker dagje schuurstof gemaakt. Bart het was zeer interessant, leerzaam en gezellig. Thanks Don't buy an image, Build one! | ||
| Back to top | | ||
| incastienen |
| ||
![]() ![]() Registered Member #27 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 15:45:38Woonplaats: nederweert Posts: 729 | @$#$ FOTOS!!!! | ||
| Back to top |
| ||
| Ortwin |
| ||
backyard-mechanic.blogspot.com![]() Registered Member #317 Joined: zaterdag 03 oktober 2009 - 21:46:18Woonplaats: Mill, NB Posts: 1689 | Inca, bij mijn project... nou vooruit 1 dan Don't buy an image, Build one! | ||
| Back to top | | ||
| kustombart |
| ||
kustombart![]() ![]() Registered Member #11 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 08:40:31Woonplaats: Arnhem Posts: 1013 | Aan alle cursisten: bedankt voor jullie aandacht, ik vond het leuk om te doen en een leuke groep lui, ook nog. Als er meer aanmeldingen komen wil ik dit zeker nog wel eens herhalen. Ondanks dat ik er eigenlijk geen gewoonte van wil maken om ook in het weekend in de thinnerdampen en schuurstof te staan... Dus, heb je interesse, meld je aan bij -e-mailadres- voor twee zaterdagen "paint preparation" , inclusief materiaal en "goodie bag" voor 175 euro. If it sounds too good to be true, it's probably too good to be true. www.kustombart.com | ||
| Back to top |
| ||
| Erwin |
| ||
![]() Registered Member #20 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 12:23:05Woonplaats: Vasse Posts: 3679 | tja was weer een leerzaam dagje en wederom hardstikke gezellig alleen wel jammer dat er blijkbaar nog niets veranderd is tov mijn schooltijd, want ook deze meester liep me continu te sabboteren...... KB BEDANKT!!!! (en ja ik ben ook weer thuis; beetje laat, maar het feestje in avenhorn (bij purmerend) was ook gezellig en die chopperstylers kom je ook echt overal tegen, want liep ik daar zomaar eas1964 tegen het lijf (toch goed dat ik mijn chopperstyleshirt aanhad....) | ||
| Back to top | | ||
| eas1964 |
| ||
![]() ![]() Registered Member #17 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 12:14:37Woonplaats: krommenie Posts: 799 | Erwin schreef ... tja was weer een leerzaam dagje en wederom hardstikke gezellig alleen wel jammer dat er blijkbaar nog niets veranderd is tov mijn schooltijd, want ook deze meester liep me continu te sabboteren...... KB BEDANKT!!!! (en ja ik ben ook weer thuis; beetje laat, maar het feestje in avenhorn (bij purmerend) was ook gezellig en die chopperstylers kom je ook echt overal tegen, want liep ik daar zomaar eas1964 tegen het lijf (toch goed dat ik mijn chopperstyleshirt aanhad....) hoi daar , tering wat een rit midden in de nacht ! bikkel !! Klik hier | ||
| Back to top | | ||
| floris |
| ||
![]() Registered Member #98 Joined: vrijdag 23 mei 2008 - 09:31:30Posts: 1973 | kustombart schreef ... Als er meer aanmeldingen komen wil ik dit zeker nog wel eens herhalen. Ik zeg: doen!!! Floris Velthuis Fotografie Klik hier Klik hier | ||
| Back to top | | ||
| floris |
| ||
![]() Registered Member #98 Joined: vrijdag 23 mei 2008 - 09:31:30Posts: 1973 | Aan de fotootjes toegekomen... @ Bart ik breng even een cdtje langs. maar je kan eventueel ook hier op de koffie want project 1OFF staat hier in de huiskamer!! CORE_LAN17 CORE_LAN17 CORE_LAN17 Floris Velthuis Fotografie Klik hier Klik hier | ||
| Back to top | | ||
| kustombart |
| ||
kustombart![]() ![]() Registered Member #11 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 08:40:31Woonplaats: Arnhem Posts: 1013 | Leuk, ik zie ernaar uit. Ben erg druk met voorbereiden voor de rogues show. Ik ga vrijdag 2 weekjes naar Mexico en daarna nog maar een weekje te gaan. Deze week dus geen tijd om te komen kijken. Ik zie hem op de show toch? If it sounds too good to be true, it's probably too good to be true. www.kustombart.com | ||
| Back to top |
| ||
| floris |
| ||
![]() Registered Member #98 Joined: vrijdag 23 mei 2008 - 09:31:30Posts: 1973 | zekers te weten op de Rogues show! Maarrehhh... naar Mexico? gaaf zeg!!! Floris Velthuis Fotografie Klik hier Klik hier | ||
| Back to top | | ||
| Ga naar pagina << | |