Forums
| Low Budget Chopper Build Forum :: Forums :: Chopper Techniek :: Projecten |
|
<< Previous thread | Next thread >> |
| Triumph 3TA '67 chop | ||
| Ga naar pagina >> | |
|
Moderators: denn, Tom Tailor, kustombart, Pepe, Metalshaper
|
| Author | Post | ||
| Matt Black |
| ||
Short Cut![]() Registered Member #25 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 12:49:29Woonplaats: EDE chop city Posts: 2498 | Nu de xs400 klaar is weer op zoek gegaan naar een nieuw project. Niet echt iets kunnen vinden wat me pastte totdat er van de week een lichtje bij ging branden... Vorig jaar stond bij mij een Triumph 3TA die ik voor een vriend zou verbouwen, heeft toen ook ff op 't forum gestaan. Hij wist niet goed wat hij er mee wilde, duurde allemaal erg lang.. toen heeft hij hem op laten halen door die triumph gast uit Nijmegen om hem eerst maar eens lopend te maken want daar had ik geen zin in, ik wilde de zaag dr meteen in zetten. Dat ding staat daar nog steeds en ik heb hem nu gekocht. we gaan hem van de week ophalen en dan gaat alsnog de zaag erin. Hier wat foto's zoals ie vorig jaar hier stond: CORE_LAN17 CORE_LAN17 CORE_LAN17 CORE_LAN17 CORE_LAN17 [ Edited dinsdag 09 december 2008 - 11:28:29 ] Koopt Hollandsche waar, dan helpen wij elkaar! >>> Klik hier | ||
| Back to top |
| ||
| Sebastard |
| ||
El Mafioso![]() Registered Member #47 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 22:31:48Woonplaats: Next to Satan Posts: 1765 | cool man,weer een triumph! die uitlaatpot,heb je die weggepleurd,of ga je die weer gebruiken? zo niet,ik zou hem graag overnemen van je,als hij nog heel is dan.. succes! HardtailManiac Id quot circumiret, circumveniat. klik hier | ||
| Back to top | | ||
| Jeebz |
| ||
![]() Registered Member #62 Joined: woensdag 14 mei 2008 - 12:24:44Woonplaats: Lelystad Posts: 224 | aaaahhh vet! Vond t vorig jaar al lame dat er verder niks meer mee gedaan werd. Aber please tell me dat dat zwaaiarmpje gewoon zo blijft? Dat vind ik nou juist zo mooi bij die ouwe dingen. Niet zeiken, gas met die zooi | ||
| Back to top | | ||
| Matt Black |
| ||
Short Cut![]() Registered Member #25 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 12:49:29Woonplaats: EDE chop city Posts: 2498 | @sebas: heb geen idee hoe hij er nu bij staat, maar als die pot er nog onder zit mag jij hem, wat biedt je? @ Jeebz: zit nu toch te denken aan een bolt on hardtail, maar geen standaard ding. Als ie hardtail wordt krijgt 1 lijn van balhoofd naar achteras, zodat ie er niet zo lelijk geknikt uitziet zoals met een standaard bolt on. Koopt Hollandsche waar, dan helpen wij elkaar! >>> Klik hier | ||
| Back to top |
| ||
| Tom Tailor |
| ||
RAVEN![]() ![]() Registered Member #3 Joined: zondag 11 mei 2008 - 23:59:33Woonplaats: Leiden Posts: 2681 | Koel ding Matt...met veel potentie.... Damnant Quod Non Intellegunt | ||
| Back to top | | ||
| knogjärnet |
| ||
Goat among sheep![]() Registered Member #29 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 16:20:03Woonplaats: Nootdorp Posts: 1280 | ..kom net terug uit de schuur maar de mijne staat er nog zie ik! GVD! Nou is het zeker zo dat alles wat ik met de mijne ga doen een kopie wordt van de jouwe? ;) Kickuh man! Laat me eens zien wat je er mee gaat doen! NECROMANCER:Triumph 3TA 1967 vintage Chop HSV-650: Chopped XVS 650/Dragstar 1997 genius which failed is madness | ||
| Back to top | | ||
| Stimpie |
| ||
![]() Registered Member #33 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 17:34:45Woonplaats: Schoonhoven Posts: 1127 | Zat er van de week nog aan te denken. Wat er nou mee gebeurd was. Dit dus. Ben benieuwd wat het word. Zolang je er maar geen gietwielen inzet, want dat doe ik al bij de mijne. Lekbakjes en emmers al bij mekaar gesprokkeld? Gebouw het uzelf... | ||
| Back to top | | ||
| Sebastard |
| ||
El Mafioso![]() Registered Member #47 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 22:31:48Woonplaats: Next to Satan Posts: 1765 | Matt Black schreef ... @sebas: heb geen idee hoe hij er nu bij staat, maar als die pot er nog onder zit mag jij hem, wat biedt je? zeg maar wat je ervoor wilt hebben,het is toch geen marktplaats hier? ik heb niet veel,dus kan je ook niet veel geven. HardtailManiac Id quot circumiret, circumveniat. klik hier | ||
| Back to top | | ||
| Matt Black |
| ||
Short Cut![]() Registered Member #25 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 12:49:29Woonplaats: EDE chop city Posts: 2498 | @ Niels, nee jij was eerder... @ Sebas, komt wel goed. Koopt Hollandsche waar, dan helpen wij elkaar! >>> Klik hier | ||
| Back to top |
| ||
| knogjärnet |
| ||
Goat among sheep![]() Registered Member #29 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 16:20:03Woonplaats: Nootdorp Posts: 1280 | Matt: I dont give a shit! Het is gewoon een leuk dingetje en wat jij er van maakt is jouw ding en ik doe wat ik leuk vind.. en ookal zou dat ongeveer hetzelfde worden... dont care! Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken! En het is toch geen wedstrijd! ik vind het wel leuk om te zien want XSsjes e.d. zijn er zat (no offence people!)en 3TAjes zijn nogal zeldzaam als chopper blijkbaar. In another world 2 stond er 1... maar die kan vele malen beter!!!! Now stop posting and start chopping! ik zal hier ook eens een topic openen... NECROMANCER:Triumph 3TA 1967 vintage Chop HSV-650: Chopped XVS 650/Dragstar 1997 genius which failed is madness | ||
| Back to top | | ||
| Ga naar pagina >> | |