Forums
| Low Budget Chopper Build Forum :: Forums :: Chopper Talk :: Chopper Algemeen |
|
<< Previous thread | Next thread >> |
| mooi of lelijk? | ||
| Ga naar pagina >> | |
|
Moderators: denn, Tom Tailor, kustombart, Pepe, Metalshaper
|
| Author | Post | ||
| xxxwallyxxx |
| ||
xxxwallyxxx![]() Registered Member #157 Joined: dinsdag 24 juni 2008 - 17:57:32Woonplaats: Boekel Posts: 289 | hier een paar piccies. vond ze zelf wel wat hebben. suzi intruder CORE_LAN17 CORE_LAN17 honda CORE_LAN17 CORE_LAN17 © ® Taal- en spelfouten zijn voorbehouden en in feite sowieso überhaupt in principe niet gepland. | ||
| Back to top | | ||
| the chop |
| ||
![]() Registered Member #32 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 17:33:43Woonplaats: joure Posts: 2095 | die truder gaat nog wel maar die honda krijg ik een beetje kotsneigingen van.... vroeger wist ik niet wat ik deed,nou weet ik niet wat ik doe... Klik hier | ||
| Back to top |
| ||
| Bonneville |
| ||
| Guest | EENS | ||
| Back to top | | ||
| xxxwallyxxx |
| ||
xxxwallyxxx![]() Registered Member #157 Joined: dinsdag 24 juni 2008 - 17:57:32Woonplaats: Boekel Posts: 289 | zit nu is ff goed te kijken en zie dat dat die achtercardan er het zelfde uit ziet als mijn gs 850. zou er dus misschien een achterwiel en voorwiel van een intruder in kunnen zetten. vind spaakwielen mooier dan mijn gietwielen. © ® Taal- en spelfouten zijn voorbehouden en in feite sowieso überhaupt in principe niet gepland. | ||
| Back to top | | ||
| oliquattro |
| ||
![]() Registered Member #50 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 23:44:38Woonplaats: roosendaal Posts: 286 | LELIJK!!!! []rookie[] ((finally a motorcycle license)) | ||
| Back to top | | ||
| chopadilic |
| ||
![]() Registered Member #41 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 19:33:51Woonplaats: uden Posts: 1711 | vindt de voorvork van de honda toch wel iets hebben hoor. nie zeike, mar rije Klik hier | ||
| Back to top | | ||
| el diablo |
| ||
| Guest | die suzi is op zich aardig gedaan ....de lijn klopt iig naar mijn idee van die honda vind ik die voorvork opzich wel aardig gedaan ,maar dat stuur en die drukte eromheen staan me dan weer wat tegen .....verder heb ik niet zo veel met die honda wel knap beide fietsen .....zit zo te zien vreselijk veel tijd in en ook vakmanschap .....heb wel al veel foutere fietsen gezien | ||
| Back to top | | ||
| Erwin |
| ||
![]() Registered Member #20 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 12:23:05Woonplaats: Vasse Posts: 3671 | de honda is id een beetje druk, heeft wel mooie details, de suus is qua lijn erg goed, maar die mist weer een aantal details; zoals: waar zet ik mijn voeten neer?..... (of zie ik wat over het hoofd?) | ||
| Back to top | | ||
| the chop |
| ||
![]() Registered Member #32 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 17:33:43Woonplaats: joure Posts: 2095 | Erwin schreef ... de honda is id een beetje druk, heeft wel mooie details, de suus is qua lijn erg goed, maar die mist weer een aantal details; zoals: waar zet ik mijn voeten neer?..... (of zie ik wat over het hoofd?) haha,je gaat er op zitten laat de koppeling op komen en als je wat gang hebt slinger je je benen over het stuur...LOL vroeger wist ik niet wat ik deed,nou weet ik niet wat ik doe... Klik hier | ||
| Back to top |
| ||
| scheffers |
| ||
In CAD past alles.![]() ![]() Registered Member #12 Joined: dinsdag 13 mei 2008 - 08:46:00Woonplaats: Tilburg Posts: 3259 | idee van die honda is wel vet! Scheffers' Blogfolio | ||
| Back to top |
| ||
| Ga naar pagina >> | |